Take Time to Create



woensdag 13 augustus 2014

Sketch Challenge Prima

Het lijkt me leuk om de komende tijd mee te doen aan verschillende challenges. Op het blog van Prima kwam ik de volgende sketch tegen die me heel erg aansprak.


 

En dit is mijn uitwerking waarmee ik aan de challenge wil meedoen.


De foto is van het kasteel in Disneyland Parijs, waar we in 2011 met Sanne zijn geweest. René heeft hem gemaakt en ik vind het zelf echt een prachtige foto!!

Nog wat foto's van dichtbij.



Een fijne woensdag nog!

Xx Sonja





12 opmerkingen:

  1. wow Sonja deze vind ik wel heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een mooie sketch en wat een geweldige uitwerking van jou, een plaatje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is awesome, Sonja! Love the stamping and splatters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for your kind words Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja gave sketch, had m ook al gespot! Ik vind je lootje heel erg mooi geworden! Gave foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave lo sonja! Astrid en ik gaan morgen de schets ook gebruiken voor een layout, hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd wat jullie ervan maken dan Brigitta. Ik hou jullie blogs in de gaten :-)

      Verwijderen
  7. Gaaf layout Sonja....lekker clean & simple...de foto zegt genoeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg, heel mooi gemaakt. Bewijst maar weer dat papier helemaal niet nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen