Take Time to Create



maandag 30 juni 2014

Album voor bruidspaar

Enige tijd geleden liet Cissy van Cis-sy's Scrap Adventures een tutorial zien voor het maken van een Art Dress. Zij had dit gebruikt voor op een prewedding album. Nu ging afgelopen vrijdag een collega van mij trouwen, dus ik dacht dat ga ik ook eens proberen. Dit is het resultaat.

 

 

 

De jurk heb ik gemaakt van zwarte veren. Op onderstaande foto is het effect daarvan goed te zien




Hieronder nog wat foto's van de binnenkant.




 

Achterin heb ik drie pagina's gemaakt met de gelukwensen van alle collega's. Op de laatste pagina heb ik een envelopje gemaakt waar het geld dat we hadden ingezameld in kon.


 

Het papier dat ik gebruikt heb is de Elegant serie van Authentique.

Voor de tutorial Art Dress maken van Cissy klik je hier


Xx Sonja

5 opmerkingen:

  1. Super wat een super mooi album voor je collega
    en zo leuk die envelop achterin.
    Mooie kleuren combi heb je gebruikt.
    Heel leuk cadeau idee is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    oooooolala wat een chique album heb je gemaakt!!!!!! ERG mooi het is echt een top cadeau. ik ben volgend jaar 12.5 jaar getrouwd . hint hint. hihi. nee hoor grapje .
    maar het is echt een mooi album.
    lieve groet
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thamar je bent een scrapper! Dan maak je toch zelf zo'n album ;-)

      Verwijderen
  3. geweldig wat leuk en wat een gaaf cadeau zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een geweldig cadeau is dat Sonja! Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen